  • Data: 2006-01-24 10:47:15
    Temat: jak zmusić sąsiadów do remonu? czy w ten sposób ?
    Od: "adam m." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cześć,
    jestem włascicielem mieszkania na piętrze domku dwumieszkaniowego,
    moje mieszkanie jest do remontu kapitalnego, a że moimi ścianami
    są w wiekszości m.in. spady dachu, a dach jest połatany, dachówki popękane,
    niekompletne, obróbki mestalowe przerdzewiałe, konstrukcja
    nośna dachu (krokwie i płatwie) w częsci do wymiany, nie mówiac o konieczności
    przemórowania pochyłych kominów
    muszę koniecznie zrobić remont tych elementów zanim zacznę coś w mieszkaniu
    koszt remontu dachu, konstrukcji, rynien będzie gdzieś ok. 40.000
    są to niewatpliwie części wspólne budynku

    czy jest metoda (może sądowa) na zmuszenie sąsiada do uczesniczenia
    w tym remoncie - w częsci odpowiadającej mu w częściach wspólnych budynku ?

    mam opinie techniczna mówiacą o katastrofalnym stanie,
    mam pozwolenie na budowę z projektem mówiącym o konieczności
    wymiany częsci elenentów konstrukcji, wzmocnień i połaci dachu

    ktoś mi podpowiada abym wezwał go do uczestniczenia w remoncie,
    magazynował rachunki a potem dochaodził części.

    ale jakie kroki po koleii mam robić ?

    może ktoś z Państwwa się z tym spotkał

    dziękuje za każdą nawet najmniejszą podpowiedź.