  • Data: 2004-09-30 18:09:42
    Temat: jak zatrudnić bez kosztów legalnie?
    Od: "kfaśny" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    robimy we dwoje małą działalność handlową. Jestem zarejestrowany jako o.f.
    prowadząca działalność gospodarczą. Potrzebujemy dla mojej współpracownicy
    umowę o pracę, aby mogła wpisać sobie tą działalność w papiery. Żyjemy
    razem, mamy wspólną kasę, więc chodzi tutaj o umowę, która "zakosztuje" nas
    niedużo.

    I pytania:
    1. jaki typ umowy wybrać?
    2. jakie z tym typem umowy związane są opłaty i wjakiej wysokości?

    z góry dzieki za odpowiedz