  • Data: 2005-04-06 13:11:03
    Temat: jak zabezpieczyć się przy przejmowaniu lokalu ??
    Od: "Marcin" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam wszystkich

    Mam taki mały problem zastanawiam się czy możecie mi pomóc, odesłać na jakąś
    stronkę, polecić radcę prawnego ??

    Wyobraź sobie kamienicę która należy do miasta. Obecny dzierżawca sklepu ma
    już dość i idzie na emeryturę, jeżeli zakończy działalność lokal wróci do
    puli lokalowej i pójdzie na przetarg.
    Jak ominąć przetarg ?? Obecny najemca zamierza go sprzedać, i zarobić kilka
    dodatkowych złotych. Ja mam zamiar przejąć ten sklep ale w akcie notarialnym
    nie może być wzmianki o sprzedaży
    tylko i wyłącznie o darowaniu praw najmu. Więc istnieje ryzyko że jak
    przekażę pieniądze to emeryt może się rozmyślić, a ja nie będę miał żadnej
    podkładki że zawarłem z nim jakąkolwiek umowę.

    Jak się zabezpieczyć na taką ewentualność ??
    Jaką umowę zawrzeć z obecnym najemcą która będzie gwarantowała że się nie
    wycofa z "darowizny" po wzięciu odemnie pieniędzy ??

    --
    przyszły sklepikarz
    m...@i...pl