eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak uzyskac statystyke ilosci przestepstw w podziale na powiaty i lata? › jak uzyskac statystyke ilosci przestepstw w podziale na powiaty i lata?
  • Data: 2003-03-12 12:45:04
    Temat: jak uzyskac statystyke ilosci przestepstw w podziale na powiaty i lata?
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcialbym uzyskac roczna ilosc przestepstw podsumowane wedlug
    kategorii (zabojstwa, rozboje, wlamania, etc), podsumowane dla lat
    1995 - 2002 (dla kazdego roku osobno), w podziale na powiaty.

    Potrzebuje tego z czystej ciekawosci, chcialem sobie zrobic taka mape
    (nie)bezpieczenstwa polski.

    W zwiazku z tym mam następujace pytania:

    1) do kogo sie najlepiej z zapytaniem o taka statystyke zwrocic?

    2) jaki powod dla ktorego tego potrzebuje podac by miec najwieksza
    szanse uzyskania takich danych?

    3) czy jest jakas ustawa (nie wiem, o dostępie do informacji
    publicznej czy cos w tym rodzaju) ktora by nakladala policji (lub
    kto tam takie statystyki zbiera) obowiazek udostepnienia mnie (jako
    obywatelowi tego kraju) takich informacji?

    4) czy ktos mial doswiadczenia z wydobywaniem takich informacji?

    Interesuje mnie takze przypadek jesliby trzeba sie zwrocic do jakiegos
    urzedu w kazdym wojewodctwie osobno.

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl