eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak uzyskac statystyke ilosci przestepstw w podziale na powiaty i lata? › Re: jak uzyskac statystyke ilosci przestepstw w podziale na powiaty i lata?
  • Data: 2003-03-13 10:42:49
    Temat: Re: jak uzyskac statystyke ilosci przestepstw w podziale na powiaty i lata?
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b4nqgc$6n0$5@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > A nie ma tego w roczniku statystycznym?

    W roczniku jest podsumowane na wojewodctwa. A ja chcialem na powiaty.

    > Jak nie ma, to zwróc sie do
    > najblizszej komendy policji.

    Hmm, najblizszej? Nie sadze by Komenda Rejonowa w jakims malym miescie
    miala dane dla calej polski. Ja mysle ze powinienem sie zwrocic do
    jakiejs bardziej centralnej jednostki. Tylko do jakiej?

    > Najlepiej oficer prasowy. Dane statystyczne sa
    > jawne. Publikuje sie takie biuletyny.

    A moglbys przytoczyc jakas dokladna oficjalna nazwe takiego biuletynu?
    Jak to wyglada, czy jest to rocznik, czy kazde wojewodztwo wydaje swoj
    biuletyn, czy jest jeden biuletyn dla calej polski?

    Tak zeby wiedziec czego chce jak sie bede pytal.

    > Powiedz, ze to do pracy dyplomowej,
    > przejsciowej czy czegos tam naukowego. Powinni udostepnic.

    Dzieki.

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl