  • 11. Data: 2008-10-07 18:10:00
    Temat: Re: jak ukarać pseudo-lekarza?
    Od: "Arturro" <o...@m...com>

    Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ac1d9434-ebee-4805-9426-d12ba1f0908b@l76g2000hs
    e.googlegroups.com...

    >Poradźcie mi, co mam robić, żeby ukarać odpowiedzialnych lekarzy
    > którzy skazali dziecko na niepotrzebne cierpienia.

    Ukarać?! Ty się ciesz że dziecko żyje i że mu nogi nie amputowali.

    --
    Pozdr
    Arturro

  • 12. Data: 2008-10-07 18:10:09
    Od: j...@g...com

    On 7 Paź, 19:15, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Natomiast co do odpowiedzialności lekarzy którzy, jak zeznajesz, popełnili
    > ewidentne błędy w sztuce - jakimi dowodami dysponujesz?

    dowodem jest zdjęcie RTG z datą ewidentnie wskazujące na złamanie +
    wpis w kartę choroby, gdzie lekarz wpisał usunięto szynę - "zalecono
    obserwację"

  • 13. Data: 2008-10-07 18:11:21
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Nie rozumiesz, że nie o to chodzi? Chodzi o to, że jesli zaczniecie ciagac
    lekarzy po sądach i prokuraturach, oni w odwecie zaczną ciągać was. Np. złożą
    zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przez opiekunów dziecka przestepstwa z
    art. 160 par. 2 kk...
    Potwierdzam, że lekarzom jest niesamowicie trudno udowodnic błąd w sztuce. W
    tych sprawach opiniuja inni lekarze, a solidarność zawodowa jest u nich
    niezwykle silna.
    Dlatego najpierw zastanówcie się i rozważcie wszystkie za i przeciw, czy wam
    się to będzie opłacać...

  • 14. Data: 2008-10-07 18:11:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gcg8dv$5l0$1@atlantis.news.neostrada.pl zenek
    <z...@z...zz> pisze:

    > Zalega Ci jeden z moich ostatnich postów
    Nie przeceniaj się, chłopcze, za cieniutki jesteś.
    Ale - Używasz OE.
    Zrób tak:
    Edycja -> Znajdź -> Wiadomość i wpisz swój nick w polu "od".
    Następnie czytaj, może coś zrozumiesz.
    Ja tak dość często sprawdzam, bo lubię wiedzieć z kim rzecz.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-10-07 18:12:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    j...@g...com <j...@g...com> pisze:

    > Żałuję teraz, że w ogóle tutaj napisałem.
    Niepotrzebnie. Nic się nie stało.
    Ale po co w takim razie oznajmiasz swój żal i piszesz nadal?

    > Spodziewałem się pomocy a
    > dobijacie nas idiotycznymi uwagami.
    Co z tego, że się spodziewałeś?

    > Może nie macie po prostu dzieci i
    > pojęcia mnie macie, że 2-letnie dziecko jest tak dynamiczne i
    > ruchliwe, że podobny uraz może stać się w każdej sytuacji choćbyś stał
    > przy nim 24h.
    Tłumaczenie idiotyczne. Trzeba uważać.
    Może po prostu nie jesteś(cie) wystarczająco dojrzali/przygotowani do roli
    rodziców.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2008-10-07 18:18:59
    Temat: [OT] Re: jak ukarać pseudo-lekarza?
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Potwierdzam, że lekarzom jest niesamowicie trudno udowodnic błąd w sztuce. W
    > tych sprawach opiniuja inni lekarze, a solidarność zawodowa jest u nich
    > niezwykle silna.

    Dokładnie. Ale co gorsza, nic się z tym nie robi. W sprawach
    "lekarskich" biegłymi są również lekarze - nie kształci się np.
    "prokuratorów lekarskich" jako odrębnej specjalizacji, ani nie robi nic,
    aby ten chory system zmienić.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 17. Data: 2008-10-07 18:28:42
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

> [...]
    > Ale - Używasz OE.
    > Zrób tak:
    > Edycja -> Znajdź -> Wiadomość i wpisz swój nick w polu "od".

    Dobrze, już dobrze :) Nie stresuj się tak, wyluzuj.

    Pozdro
    zenek

  • 18. Data: 2008-10-07 18:30:05
    Od: j...@g...com

    On 7 Paź, 20:12, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Tłumaczenie idiotyczne. Trzeba uważać.
    > Może po prostu nie jesteś(cie) wystarczająco dojrzali/przygotowani do roli
    > rodziców.

    brak słów. PLONK

  • 19. Data: 2008-10-07 18:37:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    o.googlegroups.com
    j...@g...com <j...@g...com> pisze:

    > brak słów.
    Zdarza się to idiotom bardzo często.

    > PLONK
    Zawiódł się bałwan i za karę poinformował grupę jak sobie skonfiguruje
    czytnik.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2008-10-07 18:43:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gcga93$chg$1@nemesis.news.neostrada.pl zenek
    <z...@z...zz> pisze:

    > Dobrze, już dobrze :) Nie stresuj się tak, wyluzuj.
    Dorośnij, synku, dorośnij.
    Tu nie podwórko za blokiem.

    --
    Jotte