  • 21. Data: 2016-06-27 16:30:34
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 15:46, Shrek pisze:

    > I przestań porównywać przemysł i transport, gdzie hałas jest niemożliwy
    > do usunięcia, ale się go próbuje ograniczyć, do kościoła, gdzie hałas
    > nijak konieczny do "procesu technologicznego" nie jest, ale specjalnie
    > się go dodaje. Inne kategorie.

    Ale to hałas uzasadniony i społecznie akceptowalny. Ponadto wieża i
    dzwony postawione za odpowiednimi pozwoleniami.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2016-06-27 16:50:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 27.06.2016 12:08, Kris wrote:

    >Nie, nie podobnie. Lotnisko musi hałasować z zasady, i co więcej
    >stara się to ograniczyć. Jak się nie daje, to ustanawia się strefy
    >ograniczonego użytkowania. Kościół nie musi hałasować, nie robi nic,
    >żeby ten hałas ograniczyć i co więcej chce za to kasę.

    >To jeszcze raz - ja się wprowadziłem pierwszy. Mam prawo napierdalać
    >łomoty przez cały weekend, bo przecież byłem pierwszy?

    No ale sam dajesz przyklad lotniska.
    Kupujesz tania dzialke kolo lotniska, torow kolejowych, czy kosciola,
    a potem protestujesz, bo jest glosno ? :-)

    J.

  • 23. Data: 2016-06-27 17:08:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 26 Jun 2016 16:37:28 +0200, kriters <k...@o...pl> wrote:
    > Ma ktoś jakieś pomysły ?

    Wyprowadzić się.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2016-06-27 17:10:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 27.06.2016 16:30, Liwiusz wrote:

    > Ale to hałas uzasadniony

    Czym? Średniowiecze się skończyło, ludzie mają już zegarki, smartfony i
    inne możliwości ustalenia jaka jest aktualnie godzina.

    > i społecznie akceptowalny.

    Gdyż albowiem i ponieważ?

    > Ponadto wieża i
    > dzwony postawione za odpowiednimi pozwoleniami.

    Wieża prawdopodobnie, choć niekoniecznie - bywają starsze od
    biurokracji;) Dzwony - no wątpie - w zasadzie wymagany byłby operat
    akustyczny.

    Anyway - moje mieszkanie też jest zbudowane za odpowiednimi pozwoleniami
    - moge napierdalać łomoty przez cały weekend? ;)

    Shrek

  • 25. Data: 2016-06-27 17:15:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 27.06.2016 16:50, J.F. wrote:

    > No ale sam dajesz przyklad lotniska.

    Akurat nie ja dałem.

    > Kupujesz tania dzialke kolo lotniska, torow kolejowych, czy kosciola, a
    > potem protestujesz, bo jest glosno ? :-)

    Kościoła - jak najbardziej - jeśli przekraczają normy. Czemu nie? Nie
    wiem skąd ci przyszło do głowy, żeby robić jakieś strefy ograniczonego
    użytkowania wokół kościołów?

    Shrek.

  • 26. Data: 2016-06-27 18:00:15
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-06-27 15:06, Kris wrote:

    > Jak wybudujesz "legalnie" chlewnię np a ktoś za płotem tej chlewni kupi za rok
    działkę i postawi dom to nie bardzo możne narzekać na smród

    Wyskocz jeszcze ze szpitalami i pogotowiem. To wasz flagowy argument. "A
    gdyby tu był szpital (w przyszłości), i wasza
    matka przechodzila".

    Mieszkałem poł życia obok szpitala i całonocne wycie karetek jest niczym
    w porównaniu z bezsensownym
    napierdalaniem tych dzwonów.

    > Człowiek szuka mieszkania, znajduje takie 100m od wieży kościelnej, kupuje to
    raczej zdziwiony nie powinien być ze dzwony słyszy.
    > Są jeszcze w Polsce miejsca gdzie dzwony nie przeszkadzają
    Pięknie powiedziane. Są JESZCZE miejsca gdzie ta banda popierdolonych
    terrorystów nie dotarła. I tam
    pewnie powinienem się schować. Do czasu aż te chuje znowu mnie znajdą.
    Akurat budują, nie wiedzieć
    po jaki chuj, niedaleko dwa kolejne kościoły, obydwa w odległości max
    50m od dużych blokowisk. I nie
    znam nikogo komu by się to podobało.

  • 27. Data: 2016-06-27 19:07:21
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Lepsze od koguta,bo pszynajmniej w miarę punktualne.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 28. Data: 2016-06-27 19:08:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 17:10, Shrek pisze:

    > Czym? Średniowiecze się skończyło, ludzie mają już zegarki, smartfony i
    > inne możliwości ustalenia jaka jest aktualnie godzina.

    > Gdyż albowiem i ponieważ?

    Przewidywałem taką linię argumentacji. Naprawdę nie ma sensu, aby trzeba
    było ją brać poważnie.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2016-06-27 19:16:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 27.06.2016 19:08, Liwiusz wrote:

    > Przewidywałem taką linię argumentacji. Naprawdę nie ma sensu, aby trzeba
    > było ją brać poważnie.

    Aha - czyli "wiem, ale nie powiem". Zauważ, że nie rozmawiamy tu o
    procesjach, pielgrzymkach i innych potencjalnie uciążliwych dla
    otoczenia rzeczy, które jednak mają jakieś tam uzasadnienie. Takie samo
    wydarzenie jak maraton - niech się bawią.

    Mówimy o napieprzaniu w dzwony z okazji tego, że już rano.

    Shrek.

  • 30. Data: 2016-06-27 20:08:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kriters" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Ma ktoś jakieś pomysły ?

    Art. 53