  • 1. Data: 2005-05-13 14:47:20
    Temat: jak pozwolic synowi zamieszkac w mojej kamienicy?
    Od: "G" <b...@p...pf.pl>

    Jestem wlascicielka kamienicy. Chcialabym udostepnic jedno z mieszkan synowi
    i jego rodzinie. Jak zawrzec umowe z synem, by on mogl tam mieszkac nie
    placac mi czynszu ale takze zebym ja na tym nie tracila (strace chyba
    glownie na amortyzacji tego mieszkania a to duze mieszkanie)
    Pomozcie prosze .. :(

  • 2. Data: 2005-05-13 15:48:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    G wrote:
> [...]
    > placac mi czynszu ale takze zebym ja na tym nie tracila (strace chyba
    > glownie na amortyzacji tego mieszkania a to duze mieszkanie)

    umowę użyczenia
    https://www.e-doradca.pit.pl/pages/i/847.php