  • Data: 2002-04-11 13:53:51
    Temat: jak dojsc swojego ?
    Od: <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    ostatnio przydazylo mi sie cos takiego:
    Kupilem oryginalna plyte CDROM z gra, po wlozeniu jej do czytnika plyta
    wybuchla (rozleciala sie na kawalki) niszczas przy tym moj czytnik CD.
    Po zaniesieniu wszystkiego (razem z czytnikiem) do sklepu oddano mi mowa
    plyta, niestety nie chcac zwrocic pieniedzy za czytnik. Co mam robic ? Jak
    odzyskac pieniadze za czytnik, ktory zostal zniszczony z powodu wadliwosci
    plyty CDROM?

    PS: moze postraszyc ich jakas Instytucja, tylko jaka?
    POMOZCIE !

    -m