    From: "Michał Trych" <m...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak dlugo policja moze spisywac...?
    Date: Thu, 5 Jul 2007 22:23:47 +0200

    witam,
    ostanio zostalem ze znajomym spisanym przez policje.... nie kwestiunuje
    zasadnosci, bo to juz do mnie dotarlo, ale trzymali nas chyba z 20 minut bo
    czekali az bedzie ich kolej do sprawdzenia dowodow przez radio.. akurat
    bardzo mi sie spieszylo i troche sie zaczalem stresowac.
    Czy sa jakies przepisy ktore mowia o zatrzymaniu, bo chyba tak to mozna
    ujac, bo raczej chyba nie moge powiedziec, sorry panowie ale sie spiesze.
    pozdrawiam
    michal