    From: "BarBarella" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    Date: Wed, 04 Aug 2004 21:48:23 GMT

    Pewnie już były pytania z tym związane, ale googlowałam grupę i nie
    znalazłam odpowiedzi na pytanie.
    Na stronie (w temacie) piszą że jest dostęp do pełnych tekstów DZienników
    Ustaw (pdf) ale niestety jak znalazłam interesujące mnie rozporządzenie nie
    znalazałam żadnego linku do pdf itd. Czy to znaczy że nie można czy ja coś
    źle się poruszam po tej stronie? Czy może tylko nowe Dz. U. są w pdf?
    Czy rzeczywiście nie ma strony (poza komercyjnymi płatnymi) na której są
    pełne teksty starych Dz. U.?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    pozdrawiam
    barbarella