  • 21. Data: 2005-09-18 09:34:05
    Temat: Re: internet , K-line
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 17 Sep 2005 19:36:00 +0200,
    <r> <> screamed:
    > Wiesz niedaleko Stuttgartu jest mala malownicza miejscowosc
    > Palac i park
    > po ty, parku przechodzi dziennie kilkaset ludzi , grupami ,
    > to sa grupy po ok 15 osob
    > chodza i nic innego nie robia
    > tyle ze maja takie kije narciarskie i tymi kijami robia niesamowity szum
    > pomiary = ok 60dB
    > pan hrabia nie jest w stanie ich wyrzucic ani zabronic przejscia
    > chociaz to jego prywatny park

    To już zależy od przepisów tego kraju. Porównanie z resztą niezbyt
    adekwatne. Lepsze byłoby z placem z ochroniarzem, który nie wpuszcza
    osób znajdujących się na tablicy "Tych osób nie obsługujemy."

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 11:32:51 user up 10738 days, 23:27, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    eternity, n.: The length of time between when you come and he leaves.

  • 22. Data: 2005-09-18 10:23:22
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <elmqnoiibrc3$.1f3qhs533hsji$.dlg@40tude.net> Artur Ch. napisał(a):

    > Widocznie masz złe mniemanie o *sieciach* i *usługach sieciowych*.
    no widzisz :)

    może więc mnie oświecisz?

    bo jak dla mnie:
    - usługa sieciowa "irc" - to usługa implementująca rfc 1459.
    - "sieć irc" - to serwery "usługi sieciowej irc" połaczone ze sobą.

    > Po czym wnosisz że *administrowanie* jest w wolnym czasie?
    tym że obowiązki administratora są wyszczególnione w ramach jego umowy o
    pracę. Bardzo wątpię by jakikolwiek administrator sieci uczelnianej miał
    w obowiązkach "administrowanie serwerem irc".

    > Jaki *atak* masz na myśli?
    > Korzystanie z zasobów danej usługi????
    korzystanie z zasobów które powoduje lub może powodować jakiekolwiek
    utrudnienia w działaniu jakiejś usługi.

    co ty nie powiesz...

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała