eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawointerflora › interflora
  • Data: 2004-09-22 09:34:04
    Temat: interflora
    Od: "sorfi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Okolo 3 tygdni temu , jako ze nie mialam mozliwosci zlozenia osobiscie zyczen
    tacie wyslalam mu kwiaty za posrednictwem strony www.interflora.pl i
    zaplacilam karta kredytowa. Nie przyslano mi zadnego potwierdzenia wykonania
    uslugi itp, dopiero po moi emailu dowiedzialam sie ze kwiaty zostaly wyslane.
    Poprosilam rowniez o przeslanie rachunku na adres ktory im podalam. I otoz
    dowiedzialam sie ze oni nie wystawiaja rachunkow. czy to jest zgodne z prawem?
    wydaje mis ie za mam prawo oczekiwac rachunku za cos co zakupilam czy sie
    myle???

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1