  • 41. Data: 2009-03-16 20:22:30
    Temat: Re: intercyza - dlaczego toto jest umowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Mar 2009, Tristan wrote:

    > (autor witek

    > A po co? Wystarczyło na umowie małżeństwa sporządzić ptaszek do wyboru.

    Co najmniej pięć ptaszków.
    I ćwierć strony tekstu plus opcjonalne dwa załączniki.

    Zawierający związek oświadczają iż:
    [ ] - przystają na domyślną wspólnotę
    [ ] - wnoszą majątki odrębne w całości
    [ ] - oświadczają o wyborze odrębności majątków powstałych
    w czasie trwania małżeństwa
    Zawierający związek (opcjonalnie):
    [ ] - składają deklarację USC-R o rozszerzeniu wspólności wobec
    wyboru dokonanego wyżej
    [ ] - składają deklarację USC-O o ograniczeniu wspólności wobec
    wyboru dokonanego wyżej

    :P
    (i ciekawe o czym jeszcze zapomniałem)

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2009-03-17 00:15:38
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Maseł pisze:
    /.../
    > Czyli proponujesz zasade: Co TWOJE to NASZE, a co MOJE to NIE RUSZAJ

    Co moje to moje a co twoje to pogadamy?

    Proponuje kąkubinat

    Smok Eustachy

  • 43. Data: 2009-03-17 16:12:40
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@s...prv.pl> napisał w
    wiadomości news:gpmq3a$k4p$1@news.onet.pl...

    > Proponuje kąkubinat

    A ja - używanie słownika ortograficznego.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 44. Data: 2009-03-17 23:34:37
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    SQLwysyn wrote:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@s...prv.pl> napisał w
    > wiadomości news:gpmq3a$k4p$1@news.onet.pl...
    > A ja - używanie słownika ortograficznego.

    Ale to sie wymienia: na "związek pokĄtny"...

    Pozdro

    Maseł

  • 45. Data: 2009-03-25 12:19:54
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>