-
1. Data: 2009-03-14 11:45:27
Temat: cyfra+ słowna zgodna na promocję - chętnie oddam sprawe prawnikowi, który zobowiąze sie wygrać
Od: "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl>
Pewnego dnia zadzownił do mnie pan z canal+ i poinformował opromocji.
"Mianowicie iż moge mieć 2 razy taniej obecny abonament i czy się na to
zgadzam będe musiał za to zobowiązac się do nie zmieniania abonamentu przez
okres 6 miesięcy"
- Pytam czy może mi go przesłac w formie pisemnej przed wyrażeniem zgody
odp - NIE
W takim razie zgodziłem się telefonicznie na podwyższenie oferty abonamentu
przy brakuprzy zachowaniu dotychczasowej oferty.
Po paru tygodniach dostaje pismo z regulaminem promocji.
W regulaminie promocji znajduje mase innych jeszcze zapisów o których nie
poinformowano mnie w rozmowie telefonicznej np:
"7. Abonent korzystający z Akcji, którego uprawnienia w Okresie Promocyjnym
zostały zawieszone, zgodnie z art 13. Regulaminu Umowy o Abonament, pomimo
uregulowania na rzecz operatora CYFRY+ wymaganych należności - traci prawo
do Stawki Promocyjnej."
Art.13. Regulaminu Umowy o Abonament
"par. 1. Operator CYFRY+ ma prawo zawieszenia świadczenia usług objętych
Umową w przypadku opóźnienia Abonenta w płatności całości lub części
należności wynikających z Umowy przez okres równy lub przekraczający 30dni
kalendażowych od dnia, w którym upłynął termin zapłaty należności. W takim
przypadku Abonentowi nie będzą przysługiwać jakiekolwik roszczenia
odszkodowawcze w stosunku do Operatora CYFRY+.
par. 2. Wznowienie świadczenia usług objętych Umową po ich zawieszeniu,
zgodnie z par1. niniejszego artykułu może nastąpić wyłacznie po uregulowaniu
przez Abonenta zaległych należności wynikających z Umowy oraz zapłaty Opłaty
Reaktywacyjnej, której wysokość określona jest w Ceniku."
Przez telefon mówią tylko o promocji, że będzie dwa razy taniej nie mówiąc o
spóźnieniach itp.a potem okazuje się żezamiast taniej jest dwa razy drożej
na dodatek nie można nic zmienić a trzeba płacić dwarazy drożej.
Wniosek z tego taki zamiast obecanej promocji muszę płacic przez cały okres
promocyjny czyli 6miesięcy kwote niepromocyjną.
Drodzy prawnicy co wy o tym wszystkim sądzicie ?
Regulamin według mnie jest przekrętembo nie dośc że zabiera klientowi
promocje ale każe płacić cenę normlaną na która bym się nie zgodził gdybym
to wiedział podczas rozmowy telefonicznej lub bym sobie przelewy
zaprogramowałz góry.
A tak niewiedząc o zapisach w regulaminie promocji dałem się oszukać.