eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoinformujemy ze wszystkie rozmowy z naszymi konsultantami sa rejestrowaneinformujemy ze wszystkie rozmowy z naszymi konsultantami sa rejestrowane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: informujemy ze wszystkie rozmowy z naszymi konsultantami sa rejestrowane
    Date: Wed, 30 Jul 2008 19:19:38 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <g6q7re$ava$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-72-63.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7Bit
    X-Trace: news.onet.pl 1217438382 11242 81.190.72.63 (30 Jul 2008 17:19:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jul 2008 17:19:42 +0000 (UTC)
    X-Sender: Zhg3Zp8UWJ/itSU7YTwiWiCLWc6MIByc
    User-Agent: KNode/0.10.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:546198
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam !

    Prosze Szanownych Grupowiczow o ustosunkowanie sie do moich kilku pytan:

    Czy majac firme posiadajaca helpdesk dla klientow moge nagrywac rozmowy
    prowadzone z moimi konsultantami ?

    Czy wystarczy ze przed rozmowa automat poinformuje
    klienta: "(...)informujemy, iz wszystkie rozmowy z naszymi konsultantami sa
    rejestrowane (...)"

    czy jest to zgodne z prawem ?

    Czy powinienem miec w firmie specjalne urzadzenie (dodatkowo zabezpieczone)
    na ktorym bede przechowywal w/w nagrania ? Czy podczas kontroli (no
    wlasnie - kogo ?) moge zostac poproszony o pokazanie w/w urzadzenia oraz
    przedstawienie dokumentacji dot. mechanizmow zabezpieczen ?

    Co mi grozi jesli takowe nagranie wycieknie na zewnatrz ?

    Wiekszosc firm dodaje na koncu zapowiedzi: "jesli nie wyrazacie Panstwo na
    to zgody (chodzi o nagrywanie) prosimy o zakonczenie polaczenia". Zakladam
    ze sprzedajac klientowi pewien produkt jednym z punktow jest mozliwosc
    darmowych konsultacji. czy klient moze zarzucic mi ze nie ma dostepu do
    darmowych konsultacji bo nie chce zeby byl nagrywany musi sie rozlaczyc co
    w konsekwencji prowadzi do tego ze produkt ktory kupil nie jest zgodny z
    opisem (dokladnie w punkcie darmowego helpdesku) ?



    --
    "Everything should be made as simple as possible,
    but not simpler" - A. Einstein

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1