eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoinformujemy ze wszystkie rozmowy z naszymi konsultantami sa rejestrowaneinformujemy ze wszystkie rozmowy z naszymi konsultantami sa rejestrowane
  • Data: 2008-07-30 17:19:38
    Temat: informujemy ze wszystkie rozmowy z naszymi konsultantami sa rejestrowane
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam !

    Prosze Szanownych Grupowiczow o ustosunkowanie sie do moich kilku pytan:

    Czy majac firme posiadajaca helpdesk dla klientow moge nagrywac rozmowy
    prowadzone z moimi konsultantami ?

    Czy wystarczy ze przed rozmowa automat poinformuje
    klienta: "(...)informujemy, iz wszystkie rozmowy z naszymi konsultantami sa
    rejestrowane (...)"

    czy jest to zgodne z prawem ?

    Czy powinienem miec w firmie specjalne urzadzenie (dodatkowo zabezpieczone)
    na ktorym bede przechowywal w/w nagrania ? Czy podczas kontroli (no
    wlasnie - kogo ?) moge zostac poproszony o pokazanie w/w urzadzenia oraz
    przedstawienie dokumentacji dot. mechanizmow zabezpieczen ?

    Co mi grozi jesli takowe nagranie wycieknie na zewnatrz ?

    Wiekszosc firm dodaje na koncu zapowiedzi: "jesli nie wyrazacie Panstwo na
    to zgody (chodzi o nagrywanie) prosimy o zakonczenie polaczenia". Zakladam
    ze sprzedajac klientowi pewien produkt jednym z punktow jest mozliwosc
    darmowych konsultacji. czy klient moze zarzucic mi ze nie ma dostepu do
    darmowych konsultacji bo nie chce zeby byl nagrywany musi sie rozlaczyc co
    w konsekwencji prowadzi do tego ze produkt ktory kupil nie jest zgodny z
    opisem (dokladnie w punkcie darmowego helpdesku) ?



    --
    "Everything should be made as simple as possible,
    but not simpler" - A. Einstein

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1