eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoinformujemy ze wszystkie rozmowy z naszymi konsultantami sa rejestrowaneRe: informujemy ze wszystkie rozmowy z naszymi konsultantami sa rejestrowane
  • Data: 2008-07-31 05:47:36
    Temat: Re: informujemy ze wszystkie rozmowy z naszymi konsultantami sa rejestrowane
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 19:19:38 +0200, Dr Dex napisał(a):

    > Witam !
    >
    > Prosze Szanownych Grupowiczow o ustosunkowanie sie do moich kilku pytan:
    >
    > Czy majac firme posiadajaca helpdesk dla klientow moge nagrywac rozmowy
    > prowadzone z moimi konsultantami ?

    BOKi operatorów komórkowych, zdaje się uprzedzają o nagrywaniu rozmów, ale
    jeden nie uprzedza, a na pewno nagrywają na własne potrzeby, w celu
    późniejszej analizy, szkolenia...

    >
    > Czy wystarczy ze przed rozmowa automat poinformuje
    > klienta: "(...)informujemy, iz wszystkie rozmowy z naszymi konsultantami sa
    > rejestrowane (...)"
    > czy jest to zgodne z prawem ?

    Było tu na grupie: można nagrywać rozmowy z własnym udziałem bez żadnych
    ograniczeń. Dyskusyjna jest tylko kwestia późniejszego wykorzystania tych
    nagrań w przypadku zaistnienia sporu.

    >
    > Czy powinienem miec w firmie specjalne urzadzenie (dodatkowo zabezpieczone)
    > na ktorym bede przechowywal w/w nagrania ? Czy podczas kontroli (no
    > wlasnie - kogo ?) moge zostac poproszony o pokazanie w/w urzadzenia oraz
    > przedstawienie dokumentacji dot. mechanizmow zabezpieczen ?

    nie sądzę, aby kogoś ze służb czy wymiaru sprawiedliwości interesowały
    rozmowy o produktach i usługach twojej firmy, chyba że konkurencję, ale
    konkurencja sama zadzwoni podając się za potencjalnego klienta.

    > Co mi grozi jesli takowe nagranie wycieknie na zewnatrz ?

    Tylko z oskarżenia prywatnego, jeśli uczestnik rozmowy poczuje się
    pokrzywdzony może wnieść sprawę do sądu

    >
    > Wiekszosc firm dodaje na koncu zapowiedzi: "jesli nie wyrazacie Panstwo na
    > to zgody (chodzi o nagrywanie) prosimy o zakonczenie polaczenia". Zakladam
    > ze sprzedajac klientowi pewien produkt jednym z punktow jest mozliwosc
    > darmowych konsultacji. czy klient moze zarzucic mi ze nie ma dostepu do
    > darmowych konsultacji bo nie chce zeby byl nagrywany musi sie rozlaczyc co
    > w konsekwencji prowadzi do tego ze produkt ktory kupil nie jest zgodny z
    > opisem (dokladnie w punkcie darmowego helpdesku) ?

    Określając zasady sprzedaży produktu masz punkt, że nagrywasz rozmowy o
    czym informujesz, jak ktoś nie chce być nagrywany, to zawsze może do Ciebie
    napisać pismo. Jako przedsiębiorca (chyba?) masz obowiązek podawać adres
    siedziby, czy korespondencyjny.


    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria http://foto.3mam.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1