  • 1. Data: 2008-03-01 08:39:46
    Temat: informacje z BIP
    Od: "moonwalker" <t...@m...pl>

    Witam,
    nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale...
    Krotko mowiac chodzi mi o informacje, ktore publikowane sa w Biuletynach
    Informacji Publicznej urzędów miast (np. http://bip.warszawa.pl) . Czy
    kopiowanie tych informacji i umieszczanie na wlasnej (komercyjnej) stronie
    jest legalne?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-03-01 09:02:46
    Temat: Re: informacje z BIP
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.03.2008 moonwalker <t...@m...pl> napisał/a:
> [...]
    > Informacji Publicznej urzędów miast (np. http://bip.warszawa.pl) . Czy
    > kopiowanie tych informacji i umieszczanie na wlasnej (komercyjnej) stronie

    Nie.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2008-03-01 09:21:07
    Od: "moonwalker" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > Nie.

    ok, wiec trzeba uzyskac jakies pozwolenie na to?
    bo na jakiej zasadzie dziala w takim razie taki serwis jak
    http://www.komunikaty.pl/ ?

  • 4. Data: 2008-03-01 09:55:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.03.2008 moonwalker <t...@m...pl> napisał/a:
    > ok, wiec trzeba uzyskac jakies pozwolenie na to?
    > bo na jakiej zasadzie dziala w takim razie taki serwis jak
    > http://www.komunikaty.pl/ ?

    Pozwolenie, brak cech utworu, albo załapać się na któryś z przypadków
    użytku dozwolonego. Poczytaj art. od 24 w górę (google przyjacielem).

    --
    Marcin