  • 41. Data: 2006-01-15 10:51:29
    Temat: Re: informacje kodowane
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > co tu rozwijac?
    > przeciez to ty uzywasz okreslenia >cwaniakiwanie<, a ja sie spytalem
    > gdyby twoja mama nie pozwolila zajrzec policjantowi do torebki, to tez
    > bys powiedzial, ze cwaniakuje?

    jezeli by szukali narkotykow np a nie softu to mieliby prawo zajrzec. Jezeli
    by miala cos do ukrycia i
    zaczela mowic by najpierw jej udowodnili przed zajrzeniem ze posiada
    narkotyki bo obowiazuje zasada
    domniemania niewinnosci a ona nie ma obowiazku dostarczani dowodu na sowja
    niekorzysc wowczas, tak
    stwierdzilbym ze cwaniakuje. I juz na miejscu policjanta zaczalbym miec
    coraz wieksze podejrzenie co do zawartosci tej torebki.

    P.

  • 42. Data: 2006-01-15 18:00:22
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqd99e$5a5$1@inews.gazeta.pl...

    > jest bo niczemu nie sluzy jezlei juz (zakldam legalnie z nakazem)
    odbywa sie
    > przeszukanie

    sluzy mojej wolnosci, a nie cwaniaczeniu policjanta. czy to tak trudno
    zrozumiec czy uwazasz, ze zyjemy w panstwie policyjnym?

    > a co ma discman do tego? Mowimy o komputerze i danych na nim
    zawartych.

    no popatrz tylko....
    a nie moze przypuszczac, ze moge w diskmanie miec piracka plyte? nie
    widzisz wiec zbieznosci?
    pomysl czasem - to nie boli :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 43. Data: 2006-01-15 18:12:05
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqd9fh$61j$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    miec
    > coraz wieksze podejrzenie co do zawartosci tej torebki.

    wybacz, ale sie z toba nie zgodze.
    nie trzeba miec nic do ukrycia, zeby nie pozwolic na zagladanie w
    osobiste rzeczy byle komu. jesli twierzisz, ze jest inaczej - prosze o
    podstawe prawna.
    racz zauwazyc, ze takie postepowanie miesci sie w pojeciu rewizji
    osobistej. zerknij sobie jak to jest prawnie obwarowane. .
    nie kombinuj wiec, prosze, z jakas tam wyzszoscia wscibstwa policji nad
    zwyklymi wolnosciami obywatelskimi :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 44. Data: 2006-01-15 18:39:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > odbywa sie
    >
    > sluzy mojej wolnosci, a nie cwaniaczeniu policjanta. czy to tak trudno
    > zrozumiec czy uwazasz, ze zyjemy w panstwie policyjnym?

    mowimy o sytuacji gdy odbywa sie przesuzkanie na podstawie nakazu
    prokuratora,

    > no popatrz tylko....
    > a nie moze przypuszczac, ze moge w diskmanie miec piracka plyte? nie
    > widzisz wiec zbieznosci?

    nie widze

    > pomysl czasem - to nie boli :-)

    no wlasnie, nie boli, posiadanie "lewej" muzyki nie jest karalne i policje
    nie interesuje

  • 45. Data: 2006-01-15 18:41:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > osobistej. zerknij sobie jak to jest prawnie obwarowane. .
    > nie kombinuj wiec, prosze, z jakas tam wyzszoscia wscibstwa policji nad

    ustosunkuj sie do przykladu z narkotykami, grzebanie pokieszeni to to samo
    co grzebanie w torebce.
    moze policjant pogrzebac czy nie moze?

  • 46. Data: 2006-01-15 20:24:25
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqe4t0$6rq$1@inews.gazeta.pl...

    > mowimy o sytuacji gdy odbywa sie przesuzkanie na podstawie nakazu
    > prokuratora,

    oki. na podstawie wiec jakiego aktu prawnego prokurator moze mi nakazac
    podanie hasla?
    sorki: cwaniaczek - prokurator?

    > nie widze

    okulista sie klania. reszta ponizej.
    a propos: biala laska nie chroni przed pierdlem :P

    > no wlasnie, nie boli, posiadanie "lewej" muzyki nie jest karalne i
    policje
    > nie interesuje

    ojojoj, serio jestes taki glupi czy nie slyszales o slynej akcji policji
    na lewa muzyke z netu?
    wczoraj z kompa, dzis z diskmena, a jutro z odtwarzacza mp3. technika
    idzie do przodu, policyjna rowniez

    --
    pozdro
    ape

  • 47. Data: 2006-01-15 20:30:32
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqe50m$7gr$1@inews.gazeta.pl...

    > ustosunkuj sie do przykladu z narkotykami, grzebanie pokieszeni to to
    samo
    > co grzebanie w torebce.
    > moze policjant pogrzebac czy nie moze?

    oczywiscie, ze nie!
    jesli nie ma nakazu, to moze sobie pogrzebac w gaciach przez dziure w
    mundurowych spodniach.
    a jesli mu pozwoli policjantka - to rowniez moze pogmerac w jej
    sluzbowych majtkach.
    rzucisz jakims aktem prawnym, ze jest inaczej?

    --
    pozdro
    ape

  • 48. Data: 2006-01-16 11:41:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > oki. na podstawie wiec jakiego aktu prawnego prokurator moze mi nakazac
    > podanie hasla?
    > sorki: cwaniaczek - prokurator?

    to juz bylo ustalone, nie moze nakazac, nie moze rowniez skazac bez
    udowodnienia, bez wzgeldu na to czy podasz haslo czy nie
    Natomiast moim zdaniem maja wowczas prawo i obowiazek zabrac komputer do
    analizy, czyli zebrac dowod we wlasnym zakresie, w czym przeszkodzic nie
    mozesz. Na pewno zwrot "nie podam hasla" nie powoduje ze policjant
    zrezygnuje z obejrzenia danych tym bardziejjezlei w tym celu znalazl sie w
    miezkaniu
    (zakladam ze legalnie - od poczatku tak zakladam o czym wczesniej pisalem) -
    takie 'cwianiaczenie' mam na mysli, nie podam hasla, w zwiazku z czym mi
    nie udowodniliscie niczego, nie macie prawa zabrac komputera bo macie mi
    udowodnic wine przed jego zabraniem

> [...]
    > na lewa muzyke z netu?
    > wczoraj z kompa, dzis z diskmena, a jutro z odtwarzacza mp3. technika

    ale chodzilo o rozpowszechnainie siecia HUB (tam aby sciaganc musisz
    udstepnic zwykle kilka gigabajtow), rozpowszechnainie jest przestepstwem ,
    slchanie na discmanie, sciagnie nie jest przesepstwem rowniez
    nagranie na plyte dla uzytku wlasnego, poczytaj ustawe o prawie autorskim
    rozdzial o odpowiedxialnosci karnej, wczesniej o 'zmianach formatu' i
    uzytku wlasnym. Bylo wiele razy w ostatnic tygodniach na grupie wiec
    powinienes wiedziec ze nie masz racji, nie nazywaj mnei wiec glupkiem.

  • 49. Data: 2006-01-16 11:42:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > oczywiscie, ze nie!
    > jesli nie ma nakazu, to moze sobie pogrzebac w gaciach przez dziure w
    > mundurowych spodniach.

    my piszemy terszz o przszukaniu torebki bedacejw mieszkaniu w ktorym odbywa
    sie rzeszukanie tak?
    Bo mam wrazenie ze zbaczamy z drogi.

    P.

  • 50. Data: 2006-01-16 11:50:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW

    z dnia 26 lipca 2005 r.

    w sprawie sposobu postępowania przy wykonywaniu niektórych

    uprawnień policjantów

    Rozdzial 5.

    P.