  • Data: 2015-01-02 10:11:24
    Temat: informacja publiczna a tajemnica przedsiebiorcy
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry

    Poprosze o opinie w sprawie nastepujacej...

    Chcialbym uzyskac w trybie "dostepu do informacji publicznej" tresc
    umowy dzierzawy czesciu budnku szkoly (wlasnosc gminy, szkola publiczna)
    zawartej pomiedzy wspomniana szkola, a szkola prywatna. Nie wiem czy
    bedzie w tym interes spoleczny czy tez nie - to sie okaze ;P
    Pytanie klucz - czy taka informacja jest publiczna (dotyczy instytucji
    budzetowej) czy tez nie (szkola prywatna - tajemnica przedsiebiorcy)?

    Wiem, ze najprosciej byloby zlozyc wniosek i od razu sie dowiem ale moze
    po prostu nie warto. Z tego co czytalem w sieci to zasadniczo mozna sie
    powolac na tajemnice przedsiebiorcy i odmowic dostepu do informacji
    publicznej. Oczywiscie przysluguje mi od tej odmowy odwolanie ale jesli
    sprawa jest z gory "przegrana" to szkoda czas.

    pozdrawiam,

    --
    Jarek