  • 101. Data: 2024-10-19 16:36:22
    Temat: Re: imigranci
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co nie oznacza że on / ona są ich ojcem - na marginesie.

    Zgadza się.

    > Jest też kwestia formy tych fejkusów.

    Forma była taka, że mówiono że jest facetem i nie powinna startować z
    kobietami. I przez postępowyh bylo to uważane za hejt i fejknjus.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 102. Data: 2024-10-19 16:36:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie ma takiego przestępstwa - choć powinno moim zdaniem być.

    A za co go zawinęli?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 103. Data: 2024-10-19 17:42:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.10.2024 o 16:36, Shrek pisze:
    > Forma była taka, że mówiono że jest facetem i nie powinna startować z
    > kobietami. I przez postępowyh bylo to uważane za hejt i fejknjus.

    Jeśli mili na to dowody, to były ton fakty. Jeśli nie mieli, to powinni
    zaznaczać, że "ich zdaniem".
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 104. Data: 2024-10-19 17:44:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A za co go zawinęli?

    Nie wiem, bo nie widziałem protokołu. Dziennikarze pisali, że za
    utrudnianie akcji ratowniczej.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 105. Data: 2024-10-19 18:01:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli mili na to dowody, to były ton fakty. Jeśli nie mieli, to powinni
    > zaznaczać, że "ich zdaniem".

    Gdyż, albowiem, ponieważ? Ale odchodzimy od tematu. Było fajkniusem czy
    nie? Bo głupio się okazało że jednak mówili prawdę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 106. Data: 2024-10-19 18:02:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem, bo nie widziałem protokołu. Dziennikarze pisali, że za
    > utrudnianie akcji ratowniczej.

    A utrudniał ją w jaki sposób?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 107. Data: 2024-10-19 19:12:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2024 18:01:39 +0200, Shrek napisał(a):

    > Było fajkniusem czy
    > nie?

    Cały Shrek. Rzeczywistość czarno-biała. Istnieje tylko jedna prawda.
    Chłopie, cierpisz na zabetonowanie mózgu :) Są też inne wiadomości
    oprócz fejkniusów i niefejkniusów. Wykaż się jakąś elastycznością w
    postrzeganiu świata.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 108. Data: 2024-10-19 19:39:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Cały Shrek. Rzeczywistość czarno-biała.

    Proste - była czy nie była?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 109. Data: 2024-10-19 20:45:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.10.2024 o 18:02, Shrek pisze:

    > A utrudniał ją w jaki sposób?

    Skąd ja to mam wiedzieć? Tak samo, jak nie wiemy, czy faktycznie za to
    został zatrzymany, czy dziennikarze - powołując się na tajnych
    informatorów - napisali bzdurę obliczoną na to, że ktoś wiedzący, o co
    chodzi to sprostuje.

    Może ktoś inny przeszkadzał, a stosując spoofing celowo lub przypadkowo
    nakierował policjantów na tego mężczyznę. Policjanci weszli i zatrzymali
    jego, a potem urządzenia. Po sprawdzeniu okazało się, że yo nie on
    przeszkadzał, ale on kretyńskie wpisy w necie robił. Więc go
    przesłuchali na świadka i zwolnili.

    Ale prawda może być jeszcze inna. Czemu ode mnie oczekujesz wyjaśnienia?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 110. Data: 2024-10-19 20:46:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.10.2024 o 18:01, Shrek pisze:
    > Gdyż, albowiem, ponieważ? Ale odchodzimy od tematu. Było fajkniusem czy
    > nie? Bo głupio się okazało że jednak mówili prawdę.

    Jeżeli nie mieli dowodów, to fakt, ze przypadkowo trafili niczego nie
    zmienia w ocenie tych rewelacji

    --
    (~) Robert Tomasik