  • 1. Data: 2005-12-06 03:28:24
    Temat: ile oczekiwać na oskarżenie
    Od: Marlena <m...@g...pl>

    Cześć,

    Kilkanaście miesięcy temu miałam niemiłą styczność z funkcjonariuszami
    prawa. - miałam przeszukanie mojego biura rachunkowego, znaleziono u mnie
    wiele nielegalnych kopi programow wspomagajacych ksiegowanie, oraz inne temu
    podobne. W przeciągu dwóch dni dostałam wezwania na przesłuchanie, tak też
    się po dwoch tygodniach stało.
    Od tamtego czasu (to juz 14 miesiac) nie dostalam jednak już żadnych
    zawiadomień, wezwań, odroczeń, umorzeń, poprostu jakichkolwiek informacji od
    policji, prokuratury... czy to nie dziwne?

    Ile można czekac w naszym pieknym kraju na akt oskarżenia? I ile na
    rozpoczecie rozpraw?

    Nie sadzę, że minie mnie kara, ale czy to normalne, że to aż tak długo trwa?

    Pozdrawiam Marlena.

  • 2. Data: 2005-12-06 09:10:44
    Temat: Re: ile oczekiwać na oskarżenie
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Marlena napisał(a):
    > Nie sadzę, że minie mnie kara, ale czy to normalne, że to aż tak długo trwa?

    Nie napisałaś skąd jesteś, ale ogólnie odpowiedź brzmi: tak.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2005-12-06 14:07:57
    Od: "Rafał Demiańczuk" <rafdem[wytnij.to]@mail.ru>

    > Ile na rozpoczecie rozpraw?

    Znam sprawę, że gościa wezwali po około 9-12 miesiącach na sprawę. Chyba
    jedna rozprawa była.

    Finał - oddali mu komputer na którym nielegalnych było kilka programów,
    plików mp3 i czegoś tam jeszcze (formatowali komisynie dysk twardy). Miał do
    zapłaty 6 albo 8 tyś. złotych. Wyrok 3 lata w zawieszeniu.