    From: Marlena <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ile oczekiwać na oskarżenie
    Date: Tue, 6 Dec 2005 04:28:24 +0100

    Cześć,

    Kilkanaście miesięcy temu miałam niemiłą styczność z funkcjonariuszami
    prawa. - miałam przeszukanie mojego biura rachunkowego, znaleziono u mnie
    wiele nielegalnych kopi programow wspomagajacych ksiegowanie, oraz inne temu
    podobne. W przeciągu dwóch dni dostałam wezwania na przesłuchanie, tak też
    się po dwoch tygodniach stało.
    Od tamtego czasu (to juz 14 miesiac) nie dostalam jednak już żadnych
    zawiadomień, wezwań, odroczeń, umorzeń, poprostu jakichkolwiek informacji od
    policji, prokuratury... czy to nie dziwne?

    Ile można czekac w naszym pieknym kraju na akt oskarżenia? I ile na
    rozpoczecie rozpraw?

    Nie sadzę, że minie mnie kara, ale czy to normalne, że to aż tak długo trwa?

    Pozdrawiam Marlena.