  • 11. Data: 2011-07-06 08:54:28
    Temat: Re: handel e-sklep
    Od: molla <m...@g...com>

    Witam, no właśnie mam podobny problem co autor wątku, rozpoczęłam
    współpracę z zagranicznym serwisem sprzedażowym i transakcje są
    obsługiwane przez Paypal, który wprowadził ostatnio aktualizację umów
    prawnych podniósł kwotę za obligatoryjne przewalutowanie na walutę
    lokalna czyli złotówki (zmiany mają wejść od września)
    Mam pytanie, czy to jakiś pomysł założyć sobie konto w banku w kraju w
    strefie euro? czy polski przedsiębiorca działając głównie na terenie
    Polski, ale sprzedający swoje produkty zagranicę może mieć zagraniczne
    konto (pomijając kwestie kosztów przelewów z konta zagranicznego na
    polskie konto)