  • Data: 2008-03-27 20:17:17
    Temat: handel danymi osobowymi
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    problem dotyczy handlu danymi osobowymi, ale chodzi mi nie o teorię (bo to
    znam i wiem że jest to nielegalne i powinno być ścigane i karane), chodzi mi
    o aspekt praktyczny, może ktoś praktycznie się z tym zetknął i podzielił by
    się swoimi doświadczeniami w tej materii,

    wiem że ktoś bezprawnie wykradł moje dane osobowe (prawdopodobnie z zus, czu
    us) i nimi handluje i to wszystko bez mojej zgody, namierzyłem firmę która
    nielegalnie weszła w posiadanie tych danych i na nich zarabia, chciałbym się
    dowiedzieć skąd ta firma zdobyła moje dane (w rozmowie telefonicznej nie
    chciała tego zrobić, a zgodnie z prawem miała obowiązek to zrobić),

    chciałbym ujawnić całą nitkę osób w to wplątanych (złodziej, paser i
    pośrednicy), oraz zażądać odszkodowania (moim zdaniem najlepszą karą będzie
    kara finansowa), nie wiem, czy powinienem zgłosić to na policję, i czy oni
    zechcą się tym zająć, czy powinienem wynająć jakiegoś prawnika i robić to na
    własną rękę? no i ewentualnie jak takie sprawy wypadają w sądach?

    pozdrawiam.