  • Data: 2005-03-07 11:58:19
    Temat: [?] gwarancja na usługę
    Od: "macie-K" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    w ostatnich dniach gwarancji naprawiany był sprzęt RTV (wcześniej były
    jeszcze 2 naprawy z czego jedna została do książki wpisana ponieważ, wg.
    montera przez 3 mc po naprawie nie mogą nic wpisać w książkę) po miesiącu
    zaczął się psuć
    po 2 miesiącach zgłosiłem sprawę do serwisu
    Zgłosiłem reklamację usługi, firma DUCAT-SERVICE z Lublina odmawia naprawy
    na tej podstawie, a ja mam poważne podejrzenia, że TV był tak naprawiony
    żeby firma ta mogła jeszcze zarobić

    Moje pytanie czy firma powinna dać mi gwarancję na wykonaną usługę, a
    ponieważ została ona źle przeprowadzona powinni ją powtórzyć?

    z góry dziękuje za pomoc

    PS. przy okazji odradzam korzystania z usług tej firmy
    jest droga i nie fachowa
    Uprzejmy ton skończył się wraz z gwarancją