-
1. Data: 2005-03-07 11:58:19
Temat: [?] gwarancja na usługę
Od: "macie-K" <m...@o...pl>
Witam
w ostatnich dniach gwarancji naprawiany był sprzęt RTV (wcześniej były
jeszcze 2 naprawy z czego jedna została do książki wpisana ponieważ, wg.
montera przez 3 mc po naprawie nie mogą nic wpisać w książkę) po miesiącu
zaczął się psuć
po 2 miesiącach zgłosiłem sprawę do serwisu
Zgłosiłem reklamację usługi, firma DUCAT-SERVICE z Lublina odmawia naprawy
na tej podstawie, a ja mam poważne podejrzenia, że TV był tak naprawiony
żeby firma ta mogła jeszcze zarobić
Moje pytanie czy firma powinna dać mi gwarancję na wykonaną usługę, a
ponieważ została ona źle przeprowadzona powinni ją powtórzyć?
z góry dziękuje za pomoc
PS. przy okazji odradzam korzystania z usług tej firmy
jest droga i nie fachowa
Uprzejmy ton skończył się wraz z gwarancją
-
2. Data: 2005-03-07 14:55:48
Temat: Re: [?] gwarancja na usługę
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
macie-K napisał(a):
> w ostatnich dniach gwarancji naprawiany był sprzęt RTV (wcześniej były
> jeszcze 2 naprawy z czego jedna została do książki wpisana ponieważ, wg.
> montera przez 3 mc po naprawie nie mogą nic wpisać w książkę) po miesiącu
> zaczął się psuć
> po 2 miesiącach zgłosiłem sprawę do serwisu
> Zgłosiłem reklamację usługi, firma DUCAT-SERVICE z Lublina odmawia naprawy
> na tej podstawie, a ja mam poważne podejrzenia, że TV był tak naprawiony
> żeby firma ta mogła jeszcze zarobić
>
> Moje pytanie czy firma powinna dać mi gwarancję na wykonaną usługę, a
> ponieważ została ona źle przeprowadzona powinni ją powtórzyć?
Naprawa była dokonywana w ramach gwarancji i okazała się być
nieskuteczna? Zwróć się do gwaranta.
KG
-
3. Data: 2005-03-09 13:19:28
Temat: Re: [?] gwarancja na usługę
Od: "macie-K" <m...@o...pl>
Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
news:d0hpnf$nio$2@news.onet.pl...
> Naprawa była dokonywana w ramach gwarancji i okazała się być
> nieskuteczna? Zwróć się do gwaranta.
>
niestety gwarant się wypiął
stwierdzili że: "nie ma gwarancji na usługę gwarancyjną" i " nie ma
gwarancji na gwarancję" co dość niemiła pani z firmy PHILIPS Polska
powtarzała w kółko, nie wiem skąd wzięła to drugie stwierdzenia
czyli na sprzęt Philipsa nie ma w Polsce żadnej gwarancji, usterka
powracająca po 30dniach od naprawy to wg nich "normalne"
ja już nic tej firmy nie kupię i szczerze odradzam współprace z tą firma