eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › [?] gwarancja na usługę
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2005-03-07 11:58:19
    Temat: [?] gwarancja na usługę
    Od: "macie-K" <m...@o...pl>

    Witam
    w ostatnich dniach gwarancji naprawiany był sprzęt RTV (wcześniej były
    jeszcze 2 naprawy z czego jedna została do książki wpisana ponieważ, wg.
    montera przez 3 mc po naprawie nie mogą nic wpisać w książkę) po miesiącu
    zaczął się psuć
    po 2 miesiącach zgłosiłem sprawę do serwisu
    Zgłosiłem reklamację usługi, firma DUCAT-SERVICE z Lublina odmawia naprawy
    na tej podstawie, a ja mam poważne podejrzenia, że TV był tak naprawiony
    żeby firma ta mogła jeszcze zarobić

    Moje pytanie czy firma powinna dać mi gwarancję na wykonaną usługę, a
    ponieważ została ona źle przeprowadzona powinni ją powtórzyć?

    z góry dziękuje za pomoc

    PS. przy okazji odradzam korzystania z usług tej firmy
    jest droga i nie fachowa
    Uprzejmy ton skończył się wraz z gwarancją








  • 2. Data: 2005-03-07 14:55:48
    Temat: Re: [?] gwarancja na usługę
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    macie-K napisał(a):
    > w ostatnich dniach gwarancji naprawiany był sprzęt RTV (wcześniej były
    > jeszcze 2 naprawy z czego jedna została do książki wpisana ponieważ, wg.
    > montera przez 3 mc po naprawie nie mogą nic wpisać w książkę) po miesiącu
    > zaczął się psuć
    > po 2 miesiącach zgłosiłem sprawę do serwisu
    > Zgłosiłem reklamację usługi, firma DUCAT-SERVICE z Lublina odmawia naprawy
    > na tej podstawie, a ja mam poważne podejrzenia, że TV był tak naprawiony
    > żeby firma ta mogła jeszcze zarobić
    >
    > Moje pytanie czy firma powinna dać mi gwarancję na wykonaną usługę, a
    > ponieważ została ona źle przeprowadzona powinni ją powtórzyć?

    Naprawa była dokonywana w ramach gwarancji i okazała się być
    nieskuteczna? Zwróć się do gwaranta.

    KG


  • 3. Data: 2005-03-09 13:19:28
    Temat: Re: [?] gwarancja na usługę
    Od: "macie-K" <m...@o...pl>


    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    news:d0hpnf$nio$2@news.onet.pl...
    > Naprawa była dokonywana w ramach gwarancji i okazała się być
    > nieskuteczna? Zwróć się do gwaranta.
    >
    niestety gwarant się wypiął
    stwierdzili że: "nie ma gwarancji na usługę gwarancyjną" i " nie ma
    gwarancji na gwarancję" co dość niemiła pani z firmy PHILIPS Polska
    powtarzała w kółko, nie wiem skąd wzięła to drugie stwierdzenia

    czyli na sprzęt Philipsa nie ma w Polsce żadnej gwarancji, usterka
    powracająca po 30dniach od naprawy to wg nich "normalne"
    ja już nic tej firmy nie kupię i szczerze odradzam współprace z tą firma




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1