  • Data: 2006-07-05 10:34:45
    Temat: grozba smsem
    Od: "TOM" <t...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanko, pare miesiecy temu poirytowany faktem , ze jakis czlowiek
    podszywa sie pod moja dzialalnosci wyslalem mu smsa, zeby natychmiast
    zaprzestal bo "obije panu buzie". No i dzis dzowni do mnie pani z
    komisariatu policji i informuje ze ten czlowiek poinformowal o tym policje i
    prowadzi sie postepowanie. Mam sie za pare dni stawic w celu zlozenia
    wyjasnien.
    Prosze o informacje jak takie sprawy sa prowadzone i czy grozi mi cos
    powaznego jak wyjasnie czy wyslanie smsa bylo spowodowane.

    tom