  • Data: 2006-07-06 12:50:53
    Temat: Re: grozba smsem
    Od: "Sadam" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niemniej jednak takie "podszywanie" zadziała wyłącznie na odbiorcę - ci,
    > którzy to sprawdzali, byliby w stanie taką bramkę rozpoznać od pierwszego
    > rzutu oka na logi.

    Nie do końca masz rację - w artykule był przedstawiony "sposób" gdzie nawet
    w bilingu osoby wysyłającej (pomimo że wcale nie wysyłała) pojawiała się
    pozycja tego sms-a .... sprawa jest bardziej skomplikowana - bo w wypadku
    podszycia się z bramki - w bilingu wysyłającego nie będzie pozycji - i sam
    biling byłby "dowodem" w sprawie - jak nie ma w bilingu znaczy nie został
    wysłany ...

    A tu nie wysyłasz grośby ... - ktoś Cie bierze do sądu za obrazę - Ty się
    chcesz bronić ... bierzesz biling i masz pozycje ....

    Sadam
    (ps. sorki za ó jestem dysortografem hahahah)