  • 1. Data: 2009-05-05 16:58:01
    Temat: golarka a gwarancja
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ojciec zaniósł do reklamacji golarkę, powiedzieli że ma sobie sam naprawić
    Braun Series 1 150 EntryShaver (835)
    fotka: http://alejka.pl/braun-series-1-150-entryshaver-835.
    html

    uszkodziła się górna nasadka, przetarła w wyniku normalnego użytkowania,
    teraz wystają ostre końce tej siateczki

    czy to nie podlega reklamacji?

  • 2. Data: 2009-05-05 17:02:31
    Temat: Re: golarka a gwarancja
    Od: "Regand" <r...@w...pl>

> [...]
    html

    > uszkodziła się górna nasadka, przetarła w wyniku normalnego użytkowania,

    Nie podlega,
    Te siatki nalezy samemu co jakis czas wymieniac, bo to, ze siatka sie
    niszczy jest normalne i jest do kupienia w kazdym sklepie typu MediaMarkt
    czy inny AGD.
    To tak jak bys poszedl z odkurzaczem do serwisu, ze ci sie rozlatuje juz
    worek na smieci ;)

    -

  • 3. Data: 2009-05-05 17:08:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zlotowinfo wrote:
> [...]
    html

    > uszkodziła się górna nasadka, przetarła w wyniku normalnego użytkowania,

    mam nadzieje, ze ten link zadziala u ciebie.

    http://www.service.braun.com/product/product.asp?rg=
    EU&c=PL&l=PL&typ=pf&s=1150&seite=&sString=5684|SH|SH
    01|S|Series+1&subgrp=Series
    1&grp=SH01<|>SH02<|>SH03<|>SH08<|>&frmTyp=subgrp

  • 4. Data: 2009-05-05 17:10:02
    Od: "yiu" <w...@l...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > uszkodziła się górna nasadka, przetarła w wyniku normalnego użytkowania,
    > teraz wystają ostre końce tej siateczki
    >
    > czy to nie podlega reklamacji?

    warunki gwarancji masz podane na karcie gwarancyjnej

    zazwyczaj jest tam zapis ze gwarancji nie podlega 'normalne'
    wyeksploatowanie
    okreslonych elementow\calosci

  • 5. Data: 2009-05-06 07:01:00
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Obawiam się, że w Twoim poście dwa słowa "mijają się z prawdą":
    1. przertarła
    2. normalnego
    Podejrzewam raczej, że siatka pękła wskutek jakiegos (byc może
    niezamierzonego) uderzenia albo za dużego nacisku.
    Znam ten typ golarek.
    Jacek

  • 6. Data: 2009-05-06 09:29:23
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Podejrzewam raczej, że siatka pękła wskutek jakiegos (byc może
    > niezamierzonego) uderzenia albo za dużego nacisku.

    ojciec ma bardzo twardy zarost (71lat)
    goli się codziennie

  • 7. Data: 2009-05-07 17:40:02
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 6 Maj, 11:29, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > ojciec ma bardzo twardy zarost (71lat)
    > goli się codziennie

    Po prostu koncowka sie zuzyla. Wymien na nowa i tyle.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2009-05-09 05:49:32
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    >Po prostu koncowka sie zuzyla. Wymien na nowa i tyle.

    dzwoniłem do serwisu ta blaszka kosztuje 60zł
    nowa golarka ~100zł - szczyt hamstwa

  • 9. Data: 2009-05-09 06:40:05
    Od: spp <s...@o...pl>

    zlotowinfo pisze:

    > dzwoniłem do serwisu ta blaszka kosztuje 60zł
    > nowa golarka ~100zł - szczyt hamstwa

    A co w tym chamskiego? Taka polityka cenowa firmy i tyle.

    --
    spp

  • 10. Data: 2009-05-09 06:45:15
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.05.2009 spp <s...@o...pl> napisał/a:

    > A co w tym chamskiego? Taka polityka cenowa firmy i tyle.

    Chamska jest w takim razie polityka cenowa firmy i tyle.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***