  • Data: 2005-10-31 16:55:16
    Temat: glupia pozyczka..
    Od: h00d <h...@n...h00d.punkt.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam.

    prawie 2 lata temu pozyczylem znajomemu 3 tys zl. byl to moj dobry
    znajomy w potrzebie wiec dlugo sie nie zastanawialem.
    pozniej cos spieprzyl i poszedl na rok do wiezienia (prawdopodobnie za
    moje pieniadze kupil spora ilosc narkotykow na handel). wyszedl jakis
    czas temu ale zwodzi mnie za nos a ostatnio w ogole nie moge sie z nim
    skontaktowac.
    co mam zrobic w tej sytuacji ? czy jest jakas szansa na odzyskanie tych
    pieniedzy na drodze sadowej ? nie mialem nigdy do czynienia z sadami i
    policja takze w ogole nie wiem jak sie za to zabrac. mam 2 swiadkow
    (moja dziewczyna i jego ex). ktos mi podpowiedzial, ze to
    przywlaszczenie ale jak mowie, ja sie nie znam na tym kompletnie.

    dzieki z gory za pomoc

    p.
    h00d