  • 11. Data: 2005-09-16 06:51:28
    Temat: Re: głosowanie bez dowodu
    Od: "Sep" <s...@U...pl>

    > przed musiałbyś pojawić się z rodzicami

    Czy jeżeli przyjdę z opiekunem/ rodzicem i złoże wniosek o wydanie dowodu np.
    dwa tygodnie PRZED ukończeniem 18-stki to otrzymam TAKI SAM dowód jaki
    dostałbym składając wniosek o wydanie dowodu PO ukończeniu 18-stki? (czy na jego
    podstawie będę mógł wziąć udział w wyborach?).
    Dziękuje za poprzednie odpowiedzi

  • 12. Data: 2005-09-16 07:16:55
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Sep napisał(a):
> [...]
    > dostałbym składając wniosek o wydanie dowodu PO ukończeniu 18-stki? (czy na jego
    > podstawie będę mógł wziąć udział w wyborach?).

    udział w wyborach - tak, bo będzie to dokument stwierdzający tożsamość,
    data urodzenia też w nim jest ;)
    taki sam - chyba z krótszym terminem ważności

    KG

  • 13. Data: 2005-09-16 07:47:13
    Od: Mark <d...@o...pl.NO-SPAM>

    Dnia Thu, 15 Sep 2005 21:51:39 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To dopiero teraz się dowiadujesz, że duża część urzędniczek (nie
    > wszystkie na szczęście) to tępe biurwy, które nie mają pojęcia o
    > przepisach, a tylkos tarają się utrudnć ludziom życie? ;-/

    No daj spokoj, chlopak konczy 18 lat dopiero, kiedy mial sie dowiedziec:)
    On dopiero zaczyna przygody z urzedami..;)

    --
    Mark
    GG:19902 www.wheeloftime.prv.pl

  • 14. Data: 2005-09-16 10:20:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie bardziej zawsze ciekawil i denerwowal fakt ... ze mam za dowod
    zaplacic,
    > kolejny madry przepis, nie mam na chleb ale na dowod musze miec ;]
    > a jak nie mam to do pierdla

    i problem braku chleba się rozwiązuje, w pierdlu dadzą ci chleb i nawet
    coś do chleba :)

  • 15. Data: 2005-09-16 10:24:22
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Sep napisał(a):
> [...]
    > dostałbym składając wniosek o wydanie dowodu PO ukończeniu 18-stki? (czy na jego
    > podstawie będę mógł wziąć udział w wyborach?).

    Będziesz mógł wziąć udział w wyborach, tyle że dowód dostaniesz ważny 5
    lat zamiast 10.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 16. Data: 2005-09-16 14:01:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Beniamin wrote:

    > Będziesz mógł wziąć udział w wyborach, tyle że dowód dostaniesz ważny 5
    > lat zamiast 10.

    Błąd. Wg. ustawy powinien dostać taki na 10 lat (wg. ustawy liczy się
    wiek w dniu wydania dowodu, a nie w dniu złożenia wniosku).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)