  • Data: 2005-04-11 23:31:32
    Temat: gdzie jest definicja konsumenta???
    Od: "Daniel" <x...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak dokladnie chodzi mi o ustawe o ochronie niektorych praw konsumentowz dn
    2.03.2000r (dz u nr 22 poz 271) definiuje ona pewne szczegolne prawa
    konsumenta, nie definiuje natomiast samego pojecia konsumenta (wg mnie to
    jest duzy blad tej ustawy, nie definiuje podstawowego pojecia, ale nie
    jestem ekspertem, nie bede polemizowal).
    Czy jest jakis inny, nadrzedny akt prawny, ktory wlasnie defniuje, kto lub
    co jest konsumentem?
    Bede wdzieczny za wszelkie namiary.

    pozdr
    daniel.