  • Data: 2004-02-13 10:40:18
    Temat: fundusz alimentacyjny
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siedzi mi na wypłacie komornik za alimenty. Ale kwota którą mi zajmuje nie
    wystarcza na pokrycie alimentów w całości. Dostaje zawiadomienie z zusu że
    od tego miesiąca zaczyna wypłacać alimenty fudndusz alimentacyjny. Od kogo
    wpłynął najprawdopodobniej wniosek do zusu od komornika czy od wierzyciela?
    Bo skoro płace a to co dostaje wierzyciel nie jest kwotą w całości, to nie
    jest moja wina bo tyle zarabiam.
    I tak sie zastanawiam czy to wniosek komornika czy wniosek wpłyną od
    wierzyciela?
    CZy moge sie jakoś odwołać od tej decyzji?