    From: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: fundacja orange, regulamin - prosze o opinie
    Date: Fri, 26 Mar 2010 14:38:35 +0100

    Witam, jest sobie Fundacja Orange, przez którą TP oferuje szkołom
    "specjalne" warunki skorzystania z usługi dostępu do internetu.

    I jest tam regulamin...
    http://www.fgtp.pl/vdata/_pliki/edukacja/alz[591]_re
    gulamin_dsl_bis.pdf
    ...a w nim punkt 9, który brzmi tak:

    "9. TP może w czasie trwania Umowy wysłać do Szkoły pakiet materiałów
    promocyjnych, zwany pakietem "Szkoła". Szkoła jest zobowiązana do
    zastosowania się do instrukcji do niego dołączonej. Pakiet "Szkoła" jest
    wysyłany przez TP na adres Szkoły wskazany w Deklaracji. Instrukcja
    do Pakietu "Szkoła" jest dostępna na stronie www.edukacja.tp.pl."

    Czy podzialacie moje wrażenie, że ten punkt nakłada na szkołę
    zobowiązania, które nie są w żaden sposób określone, tzn. daje on
    TP możliwość "podłożenia" dowolnej instrukcji? :) Dodam, że nie
    udało mi się w ogóle znaleźć na ich stronie żadnej "instrukcji do
    pakietu Szkoła", ale może źle szukałem. Tym niemniej, ten punkt
    regulaminu wydaje mi się mocno podejrzany - czy słusznie?