  • 11. Data: 2007-06-20 22:18:10
    Temat: Re: firma kurierska - zatrzymanie przesylki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f59jqo$fqd$1@news.onet.pl...

    Raczej przywłaszczenie, a nie kradzież, ale pod resztą się podpisuję.

  • 12. Data: 2007-06-21 01:36:19
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    MAc pisze:
    > już widzę, jak 80kg paczki wnoszą do biura w celu przeładowania do
    > trzymanego pod biurkiem innego samochodu :-)

    A tu niespodzianka. Otóż byłem rok temu kurierem w innym oddziale tej
    firmy kurierskiej i dokładnie wiem jak to wygląda. Firma jest stosunkowo
    nieduża i nie posiada pomieszczeń magazynowych. W biurze się trzyma
    wszystkie (albo *praktycznie* wszystkie) przesyłki a potem się je
    zbiorczo wywozi. Więc dokładnie jest tak, jak to opisałeś, z wyjątkiem
    tego samochodu pod biurkiem.
    W sprawie problemu autora wątku się nie wypowiem :-)

    chester