  • 11. Data: 2007-06-21 08:42:37
    Temat: Re: fałszywa informacja w BIK
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Pewien bank pozostawił w BIK fałszywą informację na mój temat
    > (nieistniejąca linia kredytowa na 9000 PLN).

    Zdarza się :)

    > Jak myślicie - ile odszkodowania można się domagać?

    Zależy od działań banku. Powiadomiłeś ich że wpis jest błędny ?
    Zażądałeś usunięcia ? Jeśli tak i masz dowody, że ów wpis jest wynikiem
    zaniedbania którego skutków bank nie chce usunąć, to możesz się domagać
    sporego odszkodowania - kto wie, może nawet w wysokości kredytu o jaki
    się starasz a którego Ci nie udzielono *wyłącznie* z racji istnienia
    takowego zapisu ? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio