  • Data: 2007-07-15 20:29:27
    Temat: faktura a kurs euro
    Od: Andrzej Pindor <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mamy umowę z firmą X - wystawia dla nas fakturę (z dołu) za usługi
    świadczone w danym miesiącu. Faktura jest wystawiana, wg umowy,
    ostatniego roboczego dnia miesiąca, wg średniego kursu NBP.

    Nigdy jednak kurs NBP (biorę ten publikowany na www.nbp.pl) nie jest
    zgodny - na naszą niekorzyść - z tym z faktury. Różnica sięga 10-20
    groszy, co przy kwocie około 1500 euro daje 100 - 150 zł różnicy
    miesięcznie. Zauważyłem to ostatnio a faktury wystawiane są od grudnia
    zeszłego roku. NBP udostępnia archiwalne średnie kursy dla odpowiednich
    dni i jest możliwość sprawdzenia tych informacji. Czy mogę żądać korekty
    za te faktury? Czy mogę żądać jakichkolwiek odsetek? Jak najlepiej to
    uczynić - oficjalnym pismem z wyliczeniami, czy prośbą o skorygowanie
    przez nich?

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Pindor