  • 81. Data: 2021-09-25 14:53:57
    Temat: Re: epilog? [zlecenie na respiratory z szczycie światowego panicznego zakupu respiratorów]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.09.2021 o 14:35, J.F pisze:

    > W Polsce moze i nie, ale w USA ... "nie zaplacil pan faktury za zeszly
    > miesiac".

    No ale mówimy o naszych respiaratorach - widoczni skoro nikt się nie
    zgłosił, to nic nie warte.

    > A respirator do domowego hospicjum ... tanszy niz dobry samochod :-)

    Myślę, że taniej będzie wynająć - na długo potrzebny nie będzie:(

    --
    Shrek

  • 82. Data: 2021-09-26 07:58:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.09.2021 o 15:37, Olin pisze:

    > Tak przy okazji: do dzisiaj nie wiadomo, gdzie Noe przewiózł tasiemca.

    I po jaki chuj zabrał komary;)

    --
    Shrek

  • 83. Data: 2021-09-26 12:04:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Sep 2021 14:53:57 +0200, Shrek wrote:

    > No ale mówimy o naszych respiaratorach - widoczni skoro nikt się nie
    > zgłosił, to nic nie warte.

    > Myślę, że taniej będzie wynająć - na długo potrzebny nie będzie:(

    Rok, dwa, 5 ... a ceny wynajmu urzadzen medycznych bywaja horendalne.

    Mozna tez wylizingowac ... ale jak ktos ma gotowke, to po co placic
    bankom ?

    J.

  • 84. Data: 2021-09-26 12:14:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2021 o 12:04, J.F pisze:

    > Rok, dwa, 5 ... a ceny wynajmu urzadzen medycznych bywaja horendalne.

    Rokowania pod respiratorem są słabe. Jak do tego musisz mieć
    tracheotomie to raczej fatalne... Po dwóch tygodniach będziesz miał
    niewydolność wielonarządową. Dlatego takich pacjentów się nawet z
    oddziałów intensywnej terapii nie przenosi. I tak długo miejsca nie
    zajmują:(

    --
    Shrek

  • 85. Data: 2021-09-26 12:17:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No ale mówimy o naszych respiaratorach - widoczni skoro nikt się nie
    > zgłosił, to nic nie warte.

    > Myślę, że taniej będzie wynająć - na długo potrzebny nie będzie:(

    A ilu znasz wynajmujących tak głupich że nie tego przewidzi jako
    ryzyka dla *całego* rynku?

    W kapitalizmie wolnorynkowym "marnie przewidujący" może być wielu ale są
    (szybko) eliminowani z rynku w większości przypadków IMHO.

    --
    A. Filip

  • 86. Data: 2021-09-26 16:17:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2021 o 12:17, A. Filip pisze:

    > A ilu znasz wynajmujących tak głupich że nie tego przewidzi jako
    > ryzyka dla *całego* rynku?

    Ani jednego - jak ktoś jest w takim stanie to leży na OIOMie. Do skutku
    - większość wyjeżdza w plastikowym worku:(

    --
    Shrek

  • 87. Data: 2021-09-26 22:16:04
    Temat: Re: Prawo człowieka do papieru toaletowego
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zabraniają im się ubezpieczać, czy może to nasz światły ZUS jeszcze tam nie dotarł?

    -----

  • 88. Data: 2021-09-27 10:30:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak tak, a Polska za Gierka była dziesiątą potęgą świata.

    -----

  • 89. Data: 2021-09-27 10:31:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Beringa to do Twojej ukochanej Rosji.

    -----
    > Aż dziw, że Amerykanie nie rzucają się do wody, żeby przepłynąć wpław Cieśninę
    Beringa i poprosić o azyl, a potem wyleczyć.

  • 90. Data: 2021-09-27 10:32:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Np. Maradonę z uzależnienia wyleczyli, no na jakiś czas.

    -----
    > "Setkę" nie za drogich przypadków mogą przyjąć z palcem w dupie, dla celów
    propagandowych wystarczy.