  • 1. Data: 2007-05-23 09:19:25
    Temat: Potrzebne definicje
    Od: Marek <n...@s...pl>

    Wyciąg, odpis, kopia dokumentacji medycznej, za sporządzenie takowych
    jest pobierana różna opłata, przez naszą służbę zdrowia. Proszę o
    informacje czym jest wyciąg, odpis, kopia.
    Czy odbitka ksero (moim zdaniem to kopia) może być "liczona" jako
    wyciąg lub odpis?

    Dziękuje i pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2007-05-23 16:31:59
    Temat: Re: Potrzebne definicje
    Od: "Greg" <wojtek###cut_it###@alexandria.cc>

    > Czy odbitka ksero (moim zdaniem to kopia) może być "liczona" jako
    > wyciąg lub odpis?

    brałem kiedyś odpis karty informacyjnej dla kumpla (miałem upoważnienie) ,
    to skasowali mnie 6 zł za przygotowanie i chyba 0,35 zł za kopię
    1 strony dokumentu - w podaniu kumpla było zanaczone
    ze dekumentacja potrzeba jest do odszkodowania - wtedy babka
    bąknęła coś pod nosem , że jak by było do daleszego leczenia to było by za
    darmo.