  • 21. Data: 2020-01-28 17:17:14
    Temat: Re: e-recepta rodo
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.01.2020 o 15:49, Queer pisze:
    > Liwiusz, ale nikt cię nie pyta o to, czy to dziwne, czy nie. Zwyczajnie
    > nie mam takiej ochoty i jeśli jest prawo, które pozwala mi ten brak ochoty
    > egzekwować, to mogę z niego skorzystać.

    a kogo to obchodzi ten brak ochoty queer ?:)))))))

  • 22. Data: 2020-01-28 17:55:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-28 o 15:49, Queequeg pisze:
    > Liwiusz, ale nikt cię nie pyta o to, czy to dziwne, czy nie. Zwyczajnie
    > nie mam takiej ochoty i jeśli jest prawo, które pozwala mi ten brak ochoty
    > egzekwować, to mogę z niego skorzystać.

    A następnym krokiem będzie okrzyk RODO jak Cię Policja zatrzyma?

    Debilnieje ten świat

    Zamiast ścigać tych co danymi handlują i używają do przestępstw uciska
    się wolności obywatelskie do chlubienia się Imieniem i Nazwiskiem

    oczywiście przy tym marnując siły i środki.

    A głodne dzieci płaczą ;-)

  • 23. Data: 2020-01-28 18:07:44
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w

    > To dziwne, bo imię i nazwisko jest właśnie po to, aby je używać przy
    > obcych ludziach.

    Jakoś nie stosujesz się panie /Maliniak/ ...

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2020-01-28 19:48:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.01.2020 o 17:55, z pisze:

    > A następnym krokiem będzie okrzyk RODO jak Cię Policja zatrzyma?

    ale ale to ma sens, zatrzymany może się zażalić, że kulsony nielegalnie
    przetwarzają jego dane:)

  • 25. Data: 2020-01-28 20:18:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-28 o 19:48, u2 pisze:

    > ale ale to ma sens, zatrzymany może się zażalić, że kulsony nielegalnie
    > przetwarzają jego dane:)

    To nie są żarty.

    Na podstawie tak napisanych przepisów RODO byle prawniczyna może
    unieważniać mandaty.

    To jest tak napisane że DA SIĘ JAK SIĘ ZECHCE ;-)

  • 26. Data: 2020-01-28 20:28:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.01.2020 o 20:18, z pisze:

    > To nie są żarty.
    >
    > Na podstawie tak napisanych przepisów RODO byle prawniczyna może
    > unieważniać mandaty.
    >
    > To jest tak napisane że DA SIĘ JAK SIĘ ZECHCE ;-)

    o tym właśnie piszę RODO to dobra rzecz:))))))))))))))))

  • 27. Data: 2020-01-29 14:07:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-01-28 o 13:48, z pisze:

    > Dla mnie przedszkolak ma 6 lat i umie już czytać ;-) nie 5 i mniej. Tak
    > jestem staroświecki.

    Nic nie poradzę, że używasz błędnego znaczenia słów :)

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2020-01-29 15:48:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.01.2020 o 14:07, Liwiusz pisze:

    > Nic nie poradzę, że używasz błędnego znaczenia słów :)

    przedszkolak to dziecko, które nie chodzi jeszcze do szkoły, nie widzę w
    tym pojęciu błędu:)

  • 29. Data: 2020-01-30 09:07:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-01-29 o 15:48, u2 pisze:

    > przedszkolak to dziecko, które nie chodzi jeszcze do szkoły, nie widzę w
    > tym pojęciu błędu:)

    Są wyjątki, ale zasadniczo w programie nauczania przedszkola nie ma
    nauki czytania i pisania. A już na pewno nie w młodszych grupach.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2020-01-30 10:21:49
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Są wyjątki, ale zasadniczo w programie nauczania przedszkola nie ma
    > nauki czytania i pisania. A już na pewno nie w młodszych grupach.

    A napisy (imiona i nazwiska) na szafkach nie mogą wspomagać uczenia się
    literek? Niech się dzieciak uczy nie wiedząc nawet że się uczy! ;-)
    [ Argument jest po linii że argumenty są w obie strony a bilans różnie
    różnym osobom może wyjść]

    --
    A. Filip