  • 11. Data: 2020-01-28 12:28:26
    Temat: Re: e-recepta rodo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-01-28 o 12:21, Queequeg pisze:

    > A mogłyby być numerki... ja też nie mam ochoty, żeby moje imię i nazwisko
    > było wykrzykiwane na głos przy obcych ludziach.

    To dziwne, bo imię i nazwisko jest właśnie po to, aby je używać przy
    obcych ludziach. Czy nawet przez obcych ludzi. W końcu imiona i nazwiska
    są dla użytku innych, a nie samego nazwanego.

    Numerki - mogą być, ale po co. Dlatego nasza kultura stworzyła imiona,
    aby nie trzeba było wołać numerem, jak w obozie.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2020-01-28 13:31:54
    Od: z <...@...pl>

    Podobno w przedszkolach półki/szafki nie mogą być podpisywane imieniem i
    nazwiskiem. Może być obrazek ;-)

    I niech teraz ktoś napisze że to zła interpretacja RODO a nie RODO w
    samej swojej istocie jest DEBILNE ;-)

  • 13. Data: 2020-01-28 13:35:15
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    z <...@...pl> pisze:
    > Podobno w przedszkolach półki/szafki nie mogą być podpisywane imieniem
    > i nazwiskiem. Może być obrazek ;-)
    >
    > I niech teraz ktoś napisze że to zła interpretacja RODO a nie RODO w
    > samej swojej istocie jest DEBILNE ;-)

    Wolałbyś tysiące stron szczegółowych regulacji?
    Radujesz duszę prawnika i eurobiurokraty ;-)

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2020-01-28 13:41:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-01-28 o 13:31, z pisze:
    > Podobno w przedszkolach półki/szafki nie mogą być podpisywane imieniem i
    > nazwiskiem. Może być obrazek ;-)

    Akurat w przedszkolach szafki od zawsze są podpisywane obrazkami z tego
    prostego powodu, że przedszkolaki nie umieją czytać.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2020-01-28 13:46:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-28 o 13:35, A. Filip pisze:
    > Wolałbyś tysiące stron szczegółowych regulacji?
    > Radujesz duszę prawnika i eurobiurokraty;-)

    Człowiek myślący nie widzi powodu istnienia tysiąca stron szczegółowych
    regulacji ;-)

  • 16. Data: 2020-01-28 13:48:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-28 o 13:41, Liwiusz pisze:
    > Akurat w przedszkolach szafki od zawsze są podpisywane obrazkami z tego
    > prostego powodu, że przedszkolaki nie umieją czytać.

    Dla mnie przedszkolak ma 6 lat i umie już czytać ;-) nie 5 i mniej. Tak
    jestem staroświecki.

    Możesz sobie pomyśleć o klasach 1-3 jak Ci nie pasi ;-)

  • 17. Data: 2020-01-28 13:56:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.01.2020 o 13:46, z pisze:

    > Człowiek myślący nie widzi powodu istnienia tysiąca stron szczegółowych
    > regulacji ;-)

    im więcej stron tym większy zysk tych, którzy je tworzą, większy zysk
    tych, którzy stosują te przepisy, zawsze mogą skołować petenta:)

  • 18. Data: 2020-01-28 15:15:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Dla mnie przedszkolak ma 6 lat i umie już czytać ;-) nie 5 i mniej.
    >Tak jestem staroświecki.

    Teraz to 6-latki nie sa juz w szkole ?
    Ale i wczesniej mlodsze dzieci tez byly w przedszkolach.

    J.

  • 19. Data: 2020-01-28 15:34:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-28 o 15:15, J.F. pisze:

    > Teraz to 6-latki nie sa juz w szkole ?
    > Ale i wczesniej mlodsze dzieci tez byly w przedszkolach.

    Mój syn poszedł do przedszkola mając 6 lat wbrew POwskiej nawale ;-)

    I tego się trzymam.

  • 20. Data: 2020-01-28 15:49:44
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > To dziwne, bo imię i nazwisko jest właśnie po to, aby je używać przy
    > obcych ludziach. Czy nawet przez obcych ludzi. W końcu imiona i nazwiska
    > są dla użytku innych, a nie samego nazwanego.

    Liwiusz, ale nikt cię nie pyta o to, czy to dziwne, czy nie. Zwyczajnie
    nie mam takiej ochoty i jeśli jest prawo, które pozwala mi ten brak ochoty
    egzekwować, to mogę z niego skorzystać.

    > Numerki - mogą być, ale po co. Dlatego nasza kultura stworzyła imiona,
    > aby nie trzeba było wołać numerem, jak w obozie.

    Na pocztę, jak rozumiem, ani do McDonalda, nie chadzasz? W końcu jest jak
    w obozie.