    From: " ja" <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dziwna sytuacja na drodze ...
    Date: Sat, 9 Aug 2008 10:23:54 +0000 (UTC)

    ostatnio dojeżdzam do swiatel, przede mna jest samochód, zachowuje od niego
    odleglosc ok 2 m, za mna stoja kolejne samochody, nagle samochod kolesia
    przede mna stacza sie wprost na moj (kolo gadal z kobieta), trabie kilka razy,
    on nie reaguje nie hamuje.I teraz prosze o rozwazenie dwoch sytuacji kto jest
    winny :
    1) trabie i nic nie robie ,uderza mi w auto-ja mialam zachowana odleglosc- on
    mogl sie zagapic albo nie wiem co niewazne
    2) chcac sie uchronic cofam i... uderzam lekko w auto za mna,a koles przede
    mna we mnie.
    Wyglada to jak chora sytuacja ale dwa razy mialam juz taka sytuacje na drodze
    na szczescie obeszlo sie bez stluczki chociaz raz koles lekko dotknal mi
    zderzaka,ale pojechalam dalej.Bylo to o tyle norwowe ze jechalam w
    noworodkiemz przodu. Czyja jest wtedy wina? trudno by mi bylo udowodnic ze
    mialam prawidlowa odleglosc zachowana.