  • Data: 2008-08-09 14:35:35
    Temat: Re: dziwna sytuacja na drodze ...
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:g7k8om$9jd$1@news.onet.pl...
    > Ja mam pełnoletnie auto, a nie marzę... owszem, tu zarysowanie, tam rdza...
    > Po co mi więc kolejne?
    >

    > Swoją drogą, kupowanie auta droższego niż kilka pensji to bezsens. Potem
    > trzeba się stresować :D

    Autentyk:
    Kilka lat temu zimą stałem polonezem na światłach. Za mną nie wyhamował focusem.
    Obrażenia:
    polonez - plastikowy zderzak wnieciony na 3-5 mm.
    focus - zderzak odpadł, światła pękły itp.

    Jeszcze z focusa upierał się, aby wezwać policję. :)
    Zardzewiałe auta są bardziej wytrzymałe, niż te nowe.