  • Data: 2008-08-09 14:14:49
    Temat: Re: dziwna sytuacja na drodze ...
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota 09 sierpień 2008 15:17
    (autor *piotr'ek*
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7k5e1$ir0$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ot kłopot posiadacza nowego auta. Niejeden posiadacz starego - 8 czy
    > 10-cio letniego auta marzy o jakiejś stłuczce nie z jego winy, bo tu
    > zarysowanie, tam rdza itp. itd.

    Ja mam pełnoletnie auto, a nie marzę... owszem, tu zarysowanie, tam rdza...
    Po co mi więc kolejne?

    Swoją drogą, kupowanie auta droższego niż kilka pensji to bezsens. Potem
    trzeba się stresować :D

    --
    Tristan