  • Data: 2003-05-02 14:04:34
    Temat: dziwna rzecz
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam dostalem oto takiego maila z czymś takim jak poniżej. Wiem że nie ma
    to żadnych konsekwencji czy coś wyślę czy nie ale dziwi mnie takie coś. Jak
    dostać się do gościa i zrobić mu coś zeby odechciało mu się takich głupich
    żartów. Maila znalazl na jakiejś stronie www.

    "Szanowni Państwo,

    Zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną - dz.u. 2002,
    chciałbym zaproponować Państwu usługi mojej firmy.
    Jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymamy odmownej odpowiedzi,
    potraktujemy to jako zgodę na powyższe.

    z poważaniem...."