  • Data: 2004-12-15 04:09:06
    Temat: dzieki za odpowiedzi- ostatnie pytanie
    Od: "jarek" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. Użytkownika Kam napisał: "żadnego sądu nie będzie..." - Czy to z powodu
    przedawnienia czy z powodu innych przyczyn ? Bo ja slyszalem ze sad w ogole
    nie zajmuje się sprawa przedawnienia- zasadza wyrok na podstawie
    niezaplaconej faktury i dopiero ja odwołujac sie od jego decyzji moge
    powolac sie na przedawnienie sprawy. Czy tak wyglada praktyka postepowania w
    Polsce ?