  • Data: 2007-08-30 10:52:22
    Temat: dzieki
    Od: pavka <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki juz troche jasniej wszystko... a powiedzcie mi drodzy Panstwo
    zastanawiam sie nad rejestracja takiego czegos jak to szycie po
    przemysku - to koszta to 40 zl , wniosek i mam z glowy? dochodzi do
    tego prawo prasowe czyli, ze ma byc redaktor naczelny podany i on
    odpowiada za wszystko i ze za komentarze autorow w jakims sensie tez
    odpowiada i to wszystko? A zalety to , ze jakies tam urzedy czy cos sa
    zobowiazane do udzielania informacji ? czy sa jeszcze jakies wady
    ukryte? :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Paweł