  • Data: 2007-04-09 19:24:01
    Temat: działka rolna a sposób jej uzytkowania
    Od: "Neo" <n...@w...info> szukaj wiadomości tego autora

    mam działkę rolna 9 ha, działka jest okolo 6 km w "polu" w kazdym kierunku
    do zabudowań ale obok drogi asfaltowej
    nie jestem oficjalnie rolnikiem ale chce cos z nią zrobić
    wymyśliłem sobie ze bede w weekendy uprawiał na owej działce rajdy - ot
    znajomi i ci sie wkrótce dowiedzą ze powstał tor przyjada sie pościagać na
    torze polnym za kase
    teraz mam pytanie czy ja wogóle moge w ten sposób uzytkowac moja działke,
    majac np działalność gosp. typu tor wyscigowy
    Bercik